tamarElla 2009.07.11. 13:38

új kezdet

újrakezdtem.

nagyon nehezen megváltoztattam a jelszavamat és ennek köszönhetően újra betudtam lépni ebbe a kisssé nevetséges blogba.szerintetek lehet felrakni ide zenét, mikor megnyitom a blogot??nem tudom. majd megkérdezem Álmost.

szóóóval:2009 július 11-e van és szombat.ja és persze nyár.ezt elfelejtettem mert olyan mintha nem is az lenne merrt itthon ülök, és ez nagyon bosszant épp ezért foglalom le magam.

sokminden történt 2 év alatt(míg nem írtam blogot), de valahogy most nem tudom hogy kezdjem el.

most csak minden az esküvő körül forog.mármint nem az enyémen, hanem Anién és Álmosén.eddig csak gályáztunk Pócson, de sztem ez sokak számára nem meglepő.

most pedig nem tudom leírni a kusza gondolataimat.

A bejegyzés trackback címe:

https://tamcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr851240303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása