Hogy van az , h arra amit szeretnék, mégsincs annyi idő, pedig mindig mindenki azt mondja, h arra van időd amire fordítasz...ma pl nagyon beszerettem volna pakolni a zarira, de mégsem ment olyan "lendülettel" mint kellene. elkezdtem pakolás közben ilyen extrém sminkeket használni...mondjuk sztem állati jól festettem ki magam, de Eszter sajna megijedt.(na jó én is egy kicsit). de aztán meg jött a kép elém, h a számítógép ott van egyedül, és én.... feláldoztam magam, h najó, foglalkozom vele egy KICSITXD ez olyan a napból 8órát vett kb igénybe. ez nem is sok mert ma korán keltem, em gy mint tegnap 11kor. mert ma éjjel Fruzsi megEszter hanali 1/2 3 kor itt dumáltak a gép előtt, mert Fruzsi rosszul volt, ja és persze megnézték a blogomat. este mikor lefeküdtem mondtam eszternek, h csináltam ilyet, de nem is gondoltam volna, h 3-4 óra múlva már meg is nézi:) Szóval ma semmire sem jutott időm, csak bosszankodtam, h nem tudok belépni, de szerencsére a Segédem: Sudár Anna Veronika újra megoldotta a problámámat. )Sudi el ne mondd senkinek milyen problémákat kellett megoldanod helyettem;)) Szerencsére Sudival állandó kapcslatban vagyok az msn segítségével. És már addig jutottunk el, h reklámozhatja magát=kicsit;)) a honlapon. na jó. holnap zari soksoksososkoskemberke, soksoskoskoskelmélkedés, soksoksoskosk beszélgetés és remélem soksoksoksoskoskúj barát:9 na, aokaokaoakoakoakpuzsi mndenkinek, és remélem kibírjuk majd mindanyian éppségben. Azért egy imát dobhatnátok azért a többszáz zarándokló fiatalért!!!!!!!!!!!! kösz:TamiXD

A bejegyzés trackback címe:

https://tamcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr8137866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zizi · http://www.korkarej.extra.hu 2007.08.11. 23:29:32

Sziyyyya Tami!
Nagyon teccik a felújított oldalad, persze eddig is yó volt,d e azért ez minnyámás.=)
Általában én is így vagyok vele, h amit elterveztem az nem jön össze csak yóval később.Arra a vad sminkre kivi lettem vna.xD A zarándoklathoz sok szerencsét, és érezd yól magad, remélem mayd mesélsz róla!;) Biztos nagyon élvezni fogod:D
Eszembe jutottak a régi yó buszos sztorikxD....mikor lekéstük a "kettőhuszast" és a kvházban összefutottunk Bartával, mayd a 4est is lekéstük.....fhu de hányszor?!:D
Nah yó ezen a weblaponneked kell sztorizgatni....:)
További yó blogírást!Puszi: Zizi

tamarElla 2007.08.11. 23:32:03

kössz Zizi, sokat jelenz ez nekem, el semm hiszed mennyire. a suliban hányszor gondolok a "kettöhuszasra" na meg persez Rád/tok.... nagyon hijjányoztok, és kössz h írtál... Na csajok ŐŐŐŐŐŐŐŐ volt Zizi:)pusza
süti beállítások módosítása