tamarElla 2007.08.10. 20:57

zarándoklat

Mien sokat mond....zarándoklat. igazából még egyszer sem vettem részt végig rajta.. De már csak 2 nap van hátra az"igaziig". Eddig úgy 6-os koromban voltam, de sajnos az scak egy nap volt....Aztán még voltam vagy 2évben,de szintén csak 1X... de most.....most minden más.Szerencsére nem teljesen 'ismeretlkenként' megyek, uh.. remélem cseverészek másokkal is nem csak KOZIval meg BLANKÁval, mert ugye ŐK is jönnek:) tiszta happy avgyok:) már nagyon várjuk:)szal majd ha visszamegyünk pestre és "sztorizgatunk hajnalig, és utána sütünk palacsintát"/Shrek/akkor majd ha vkinek megtetszik,akkor az jövőre jöjjön, és majd azután estesn ő is sztorizhat velünk!!! Pusszantás:)

A bejegyzés trackback címe:

https://tamcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr94137171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kozi és Tici 2007.08.10. 21:34:59

Kozi jelenleg a halálán van mert hulla részeg ezért én írok kommentet helyette! Naon szeretünk Tamy és a kozi alig várja a zarándoklatot! Millió puszi (L) Tico3

tamarElla 2007.08.10. 21:41:27

én is titeket;):*csok:)

Sudi XD :D · http://sudnusi.blog.hu/ 2007.08.11. 22:22:01

nna köszönöm hogy kommentezel nekem és mindenki aki olvassa Tami blogját az nézze meg az enyémet is XD( bocsi a reklámért...) na amúgy ezen a zarándoklaton gondolkozok jövőre mert érdekelnek az ilyenek...:D igesz hogy rettenetesen utálok kutyagolni de sebaj...:D

tamarElla 2007.08.11. 22:58:16

SUDI EZ NEM KUTYAGOLÁS!Szetd elcsesznék egy egészHETET?????nem. Mellesleg tényleg ajánlanám Neked, sztem ez olyan "Te-s":)
ja és reklámozhatsz:)

Évi · http://www.evakocsis.freeblog.hu 2007.08.21. 21:54:02

Kedves Sudi,
a 6. Zarándoklatra egy hely fenntartva neked ;) feljegyeztem ;)
puszillak :)
süti beállítások módosítása