Ht, akkor magamrólegy keveset...Ha így szokták:)najó. szóval, az Úr 1992.évében, május havának 25. napján láttam először napvilgot:) kb. enyi a lényegeséletem első12évéből,mert akkormég nemtörténtek annnyira érdekes dolgok... Na mégis... Ezekből merítek párat:D Nyírkarászban laktam 4évigahol igencsak jófej embereket ismertem meg! Ottani emlékeim közé tartozikpl.az, h minden nyáron szilvátszedtünk,meg talán meggyet(?),éséneekltü a 'felmegyalegényafára' című nótát. Arra is emlékszem, hogy egyszer johannkávalugráltunk egy nagy gödörben a kispiros csizmácskánkkal...Később kiderült, h már3évesen pálinkát tapostuk:) Volt még egy jópár ilyen élményem...nem lehet kihagyni azt sem, h rajngtam a cumiért,ezért vannak cumis sztorik is:) de azokról inkább no comment..pl, h meddig cumiztam...:S

majd Tiszavasváriban néztem körül, ahol jártam 2iskolába is(nem azért mert kirúgtak). 4-6. osztályom igencsak jólsikerült,mert jó rcokat is megismerhettem.

DE AZTÁN: Bp...most is sírok ha rá gondolok..:) na jó,annyira azért mégsemjó:) de ott a patronában (nem attól vagyok így elájulva) szintén jó arcokkalkerülhettem kapcsolatba. Vannak olyan jó sztorik. egyik az Olis sztori:) Aztán,már eléggé felcsperedtem a Patronában,ésszerztem barátokat itt is, de mondjuk az lső fél évbenkb minden nap sírtunk... Aztán rájöttünk,h nem isolyan rossz ez nekük... haverok. buli.fanta.ska  a bulithagyjuk ki még EGYELÖRE.Mert HA bejutok vmi egyetemre.. Akkor ott aztán. Fruzsi szerint ár csak azért is érdemes bekerülni egy egyetemre mert ott jóbulik lesznek.. Hátreméljük! Tudjátok az iwiwen az egyetesesrésznél aközépiskolésok nagy rész: "Ht, reméljük lesz vmi"!XD Szóval,még 3év a nyag buliig:)  És utána kezdődik a nagybetűs ÉLET:)

2 komment

Címkék: magamról

A bejegyzés trackback címe:

https://tamcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr37136927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sudi XD :D · http://sudnusi.blog.hu/ 2007.08.10. 20:54:40

nem is tudtam hogy tiszavasvári elött hol laktál igaz ez most se maradt meg...:D én mindig sunyiban bőgtem mert mindenki utált és n is mindenkit utáltam...:D most már nem így van:D Tamika téged is utáltalak most már szeretlek!

tamarElla 2007.08.10. 21:07:29

köszönöm az őszinteséged,szerencsére kölcsönös VOLT;)szeretlek:*
süti beállítások módosítása