Vannak fura dolgam,mint másoknak...

Mint a címe ennek a résznek is jelzi, senki sem tökéletes...mondjuk a z emberekfura dolgai nem függenek sztem a tökéletes vagy atökéletlen élethez...a furaság sztem egyfajta kiváltság amivel lehet élni, vagy inkább szégyenkezni.Én fura vagyok sokak számára,pláne azoknak,akiknek ppen bemutatnak,mert akkormég "nem nyíltam ki",persze márfélóra múlva azon sopánkodnak, h h lehet ilyen másaklennimost,mint félórval ezeltt..persze ez kicsi korom óta így van... benne élek-ahogy szokták mondani.

Azért is fura vagyok,mert a nővéreimtőlmindig elcsalom  az ötleteit( na jó, van mikormástól, de ált. ezek jobbn tetszenek) félreértés ne essék,én nem utánzok senkit,mert volt egy időszak,mikor apatronában engemisutánozta, settől teljesen kikészültem. Azért FURA még az egész életem,mert Évivel (a 100pontos nővéremmel) egyszerüen,leplezhetetlen a hasonlóságunk... Ez 50% jó, 50%rossz.MERT:  Volt itthon egy év, amikor csak 2en vltunk itthon,míg én itthon a Kabayba jártam,Évi meg Nyíregyre a fősulira,és eszméltlen jóvolt az azévem. Mondjukkbmnden napöltük egymást, de sosemvoltkomoly(max 2hét kórház)XD nem,komolyan szal ez azért furcsa, mert ár volt olyan eberke, aki ráadásul jólismermid2nket,összekevertminket...azért a 10év az 10év... ÉsÉvivelnagyon gyakran csináljukazt, amit csinál a mási... perszeez úgy szokott kijönni, h mindig Évi kezdi hamarabb,én meg "mintha" utánoznám,ami persze NEM igaz. Láátjátok, ez extán hülyén jön kimárvagy 10 éve. Volt egy olyan sztori is mikor a elefont felvettem: "Halo, kocsis éva vagyok..."elkezdtem vihogni a telefonban,míg a másikfél csendesen hallgatott...elég vicces szitu volt. Ez a furis dolog,lehet, h most nemkristály-(XX)XD-tisztán érthetődő, h számomra mért furcsa, ha hasonlítok a nővéremre, de akiismermindettőnket, az számára biztos érthetőd. Szóval nagyon sz..h én vagyok akisebb és mndig azt csinálnám véletlenl amit a nagy csinál,persze VÉLTELENÜL.ez  a hasonlóságokozta kellemtlenség:D Na jó elég a rizsa...Errőlmajd még beszélek...Jaésnem vayok bolondXD

4 komment

Címkék: dolgok fura

A bejegyzés trackback címe:

https://tamcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr36136830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sudi XD :D · http://sudnusi.blog.hu/ 2007.08.10. 20:55:55

Az a bolond aki azt mondja rád hogy az vagy:D na akkor a mai kommentelést befejeztem mindenhova én írtam az első kommentet nagyon nagy ász vagyok:D

tamarElla 2007.08.10. 21:01:25

kösszi sudi, nagy vagy! :*

Évi · http://www.evakocsis.freeblog.hu 2007.08.21. 21:34:37

Hello drágadráganagyonkedves Hugicám, nem is tudtam, h van blogod... Vagy lehet, h mondtad, csak két francos interjú között... Tetszik... Nagyon, majdnem sírtam :)
csóóóóóóóóóóóóóóóók

tamarElla 2007.08.23. 18:38:04

Baby, örülök, h tetszik:)
Majd néhány gyakorlati tanácsot kérek tőled;) csók
süti beállítások módosítása