Sajnos VÉGE az idei zarándooklatnak.De amilyen sajnálattal tudatom ezt Veletek, annyira vároma  az elkövetkezendő zarándoklatokat! ESZMÉLETLEN jó volt. uhhhhhhhh. Nem is tudom  hogy fogom kibírni, h jővő ilyenkor legyen. Annyira jó élményekkel gazdagodtam(tunk), h le sem lehet írni. Első nap még mindenki nagyon idegen volt, de aztán, kezdtünk"belerázódni". Volt egy kis összetűzésem egy XY nevű emberrel, de sokak tudhatják, h kire gondolok. Csak együttérzésemet fejezhetem ki Blankának. Kozival NAGYON jól elvoltunk, értelmes beszélgetések voltak meg minden. Na jó mással is elvoltam még...:)A nagybúcsú utáni nap(hétfő) du. lefeküdtem, és mikor felkeltem azt se tudtam fiú vagyok-e vagy lány. annyira fáradt voltam. Persze biztos azért mert kb. 1/2 5kor feküdtem le többX is. De NEM mindig. Ja és OLI! eszméltlen jó hely LEVELEK. ott volt a legszuperebb minden. :) Jókat lehet ott sétálgatni éjszaka a parton:P na jó, no comm. Szóval a ZARÁNDOKLAT ESZMÉLETLENÜL JÓ VOLT!!!!!! És csak az utolsó napra jött ki 2 vízhólyag, meg majd 2é tört a térdem, de amúgy semmi gáz nem volt. mindenki jól bírta, és szuper volt minden. Volt 3 koncert. Szandi!!!!<-ezt a polgármester szervezte, nem a zarándoklatszervezők!, Kaláka<- jó volt, kb. végig beszélgettem közben, meg Testvérek,<- 1. sorban "csápoltunk". ÁÁÁÁÁÁ, de kár, h vége van....:'(:'(:'(

A bejegyzés trackback címe:

https://tamcsi.blog.hu/api/trackback/id/tr50147210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lucaaa 2007.08.25. 17:38:51

szió tami...ennek nagyon örülök...mármint h jó volt a zarándoklat...tényleg jó lehet...remélem azért majd a részleteket is hallnai fogom...

tamarElla 2007.08.25. 19:49:24

hell Drága:) Ht, persze h hallani fogsz róla... szetm egész évben a zarándoklatról fogsz hallani Kozitól, Blankától meg tőlem:):*csóóóóóóóóóóóóóók

Lucaaa 2007.08.26. 13:21:16

oké oké...jó légy...kedden jösz...pusszantás!

Sudi XD :D · http://sudnusi.blog.hu/ 2007.08.30. 20:47:55

Tami neked milyen kedves nővéred van :D
süti beállítások módosítása